Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Feeder Badge

13-02-2015 14:58

hoi,
was aan het kijken welke badges ik allemaal heb, en nou blijkt dat ik de feeder badge niet heb.
maar volgens mij heb ik toch al 2 x ingeschreven voor de nieuwsbrief.
heb ik iets verkeerd gedaan of is dit gewoon een foutje?

14-02-2015 00:05

Hey, ook ik had hier problemen mee.
Wat bij mij werkte (credits aan JessicaD ;)): ga naar een willekeurige serie pagina en schrijf je in voor de nieuwsbrief via het kopje 'Inschrijven nieuwsbrief' rechtsonder op de pagina. Daarna is het even afwachten en krijg je de badge vanzelf.

Aanvinken voor het ontvangen van de nieuwsbrief via je profiel werkt niet om de badge te krijgen.

15-02-2015 10:44

Weet niet hoe het gelukt is, maar in de tussentijd heb ik de badge!
Bedankt voor de reactie!

23-02-2015 14:43

Heb hetzelfde probleem. Inmiddels gedaan wat Dubst3p zegt, alleen na een week nog steeds niet de badge :c

23-02-2015 15:42

Hoi Edwin,

Heb net voor je gekeken maar je hebt de nieuwsbrief niet op ontvangen staan. Als je het e-mailadres invult bij een serie pagina. Moet het wel hetzelfde e-mailadres zijn als je account. Je kan ook op de volgende pagina. bij Email instellingen de nieuwsbrief aanzetten.

24-02-2015 20:39

Heb 'm inmiddels, bedankt!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.