Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Cijfer geven voor beste acteur/actrice...

24-09-2022 01:16

Ik heb al flink gezocht op het forum, maar nog niks gevonden. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met deze vraag. Als ik een serie bekijk, dan geef ik een cijfer aan de beste acteur/actrice. Wanneer een serie meer dan 1 seizoen heeft kijk je lekker verder. Vaak gebeurd het dan dat bij de volgende seizoenen er andere acteurs spelen en bijvoorbeeld de persoon die je het vorige seizoen jou stem heb gegeven, niet meer meespeelt, waardoor de waardering niet eerlijk is. Mijn vraag... Is het niet mogelijk dat je per seizoen een stem kunt uitbrengen op jou favoriete acteur/actrice...?

24-09-2022 11:37

En hetzelfde geldt voor anthologie series waar elk seizoen een nieuw verhaal is met andere acteurs, zoals American Horror Story of Slasher.

26-09-2022 11:33

Dat is op dit moment niet mogelijk. Ik zal het op de todo lijst plaatsen, maar is nogal een lastig verhaal om in te bouwen. Dit omdat je nu een stem uit kan brengen per serie en dus niet per seizoen. Daarnaast staan er mee dingen op de todo lijst ;-) dus kan je niet vertellen of en wanneer het ingebouwd kan worden.

06-10-2022 01:02

Quote
Lange - 26-09-2022 11:33
Dat is op dit moment niet mogelijk. Ik zal het op de todo lijst plaatsen, maar is nogal een lastig verhaal om in te bouwen. Dit omdat je nu een stem uit kan brengen per serie en dus niet per seizoen. Daarnaast staan er mee dingen op de todo lijst ;-) dus kan je niet vertellen of en wanneer het ingebouwd kan worden.


Ik zie het wel mocht er wat mee gedaan worden. Voor alle duidelijkheid bv. "True detectives" seizoen 1, daar zal iedereen wel zo'n beetje zijn stem hebben gegeven aan Matthew McConaughey, maar die zie je dus niet meer terug in de andere seizoenen. Ik snap best dat het niet zo simpel zal zijn, maar het is niet eerlijk...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.