Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Grote foto's/plaatjes in "Je persoonlijke MijnSerie TV-gids" e-mail

15-06-2020 19:51

Sinds een korte tijd (enige weken nu) krijg ik hele grote plaatjes in mijn wekelijkse en aankondiging e-mails.
Deze heeft binnen mijn e-mail program veel moeite met laden en daarna heb ik moeite met lezen.
Ook als ik de e-mails in een browser bekijk.
Voorheen was dat niet zo. Kan het weer terug naar het format dat jullie plaatjes eerder altijd hadden?

16-06-2020 16:11

MijnSerie heeft wat gedoe gehad met de foto's. Hierdoor hebben we besloten de foto's niet meer zelf te hosten maar te embedden. Wel zouden de foto's wat kleiner kunnen, dit zal ik hopelijk deze week nog aan kunnen passen.

Groet,
Jos

19-06-2020 19:41

Dat zou heel erg fijn zijn.
Dank je wel voor je reactie.

Groeten,
Meta

23-06-2020 08:02

Het zou vanaf nu beter moeten zijn.

06-07-2020 20:12

Ik zie vandaag in de e-mail "Je persoonlijke TV-gids staat weer klaar." dat de foto's weer heel mooi verschijnen.
Dank je wel!!

07-07-2020 16:48

Graag gedaan :-)

10-07-2020 17:15

Oh helaas....sorry.
Maar de mails met onderwerp "Nieuwe afleveringen uitgezonden van de series die jij volgt" hebben helaas ook het zelfde probleem.
Kun je daarvoor ook het zelfde doen om het op te lossen?
Zou super zijn.

GRoetjes,
Lutra

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.