Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

The new pope niet benaderbaar

12-01-2020 10:01

Wanneer ik the new pope zoek en vind en erop klik, krijg ik: helaas deze zender hebben wij niet gevonden.
Het zou fijn zijn als dit aangepast wordt.
Alvast hartelijk bedankt.

12-01-2020 10:07

Quote
mg00079 - 12-01-2020 10:01
Wanneer ik the new pope zoek en vind en erop klik, krijg ik: helaas deze zender hebben wij niet gevonden.
Het zou fijn zijn als dit aangepast wordt.
Alvast hartelijk bedankt.


Deze staat als tweede seizoen van The Young Pope. The Young Pope.

30-01-2020 00:18

Maar technisch gezien staat hij los van The Young Pope. Hij heeft ook zijn eigen vermelding op IMDb. Ik heb de serie zojuist klaargezet.

30-01-2020 09:27

Quote
E71 - 30-01-2020 00:18
Maar technisch gezien staat hij los van The Young Pope. Hij heeft ook zijn eigen vermelding op IMDb. Ik heb de serie zojuist klaargezet.


Ben het helemaal met je eens. Ik hoop niet dat TVDb het weer gaat verwijderen. Dat hebben ze namelijk de vorige keren wel gedaan. Ik zal het goedkeuren.

30-01-2020 10:08

Ik heb The New Pope en The Young Pope op slot gezet. Dus mocht TVDb weer iets wijzigen blijven beide series zoals ze nu op MijnSerie staan erin staan.

30-01-2020 14:46

Quote
Roeman - 30-01-2020 09:27
Ben het helemaal met je eens. Ik hoop niet dat TVDb het weer gaat verwijderen. Dat hebben ze namelijk de vorige keren wel gedaan. Ik zal het goedkeuren.


Ah, is dat het probleem. Nou, hopelijk laat TVDb het toe dan. Ik wil de serie gewoon als The New Pope kijken. En bedankt voor de wat uitgebreidere NL beschrijving. Was een beetje lui.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.