Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Meldingencentrum

08-09-2018 12:47

hi,
ik krijg dus steeds meldingen over de kijkcijfers en ook over de polulairste series van de afgelopen week.
Deze meldingen wil ik eigenlijk niet, maar ik heb bij instellingen al de optie kijkcijfers uitgezet.
Wat kan ik doen om deze meldingen te stoppen?

Alvast bedankt.

Groetjes Charlotte

09-09-2018 16:28

Geen idee, ik zal je vraag aan Jos doorzetten, want als je kijkcijfers uitzet zou je die niet mee moeten krijgen. Maar het kan zo zijn dat er series in staan die je volgt, dan krijg je daar uiteraard een melding over.

09-09-2018 17:45

Dat zou ook kunnen. Maar kan dat dan niet worden uitgeschakeld? Want als er bijvoorbeeld een nieuw personage komt in die serie, wil ik dat wel weten, maar de kijkcijfers interesseren mij dan niet.

10-09-2018 09:20

Nee helaas, je kan niet per serie aangeven welk bericht je wel en niet wilt ontvangen.

10-09-2018 10:10

Het komt inderdaad doordat je van de serie wel een bericht wilt ontvangen. Het is niet mogelijk om je alleen uit te schrijven voor de kijkcijfers maar wel nieuwsberichten van de betreffende serie wilt ontvangen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.