Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Nieuwe afleveringen uitgezonden van de series die jij volgt

19-05-2016 01:46

Hoi Jos,
Het kan aan mij liggen maar ik heb het idee dat de mailtjes van 'Nieuwe afleveringen uitgezonden van de series die jij volgt' achter loopt. Kreeg bijvoorbeeld op 19 mei 0:43 het mailtje van de series die ik gisteren 18 mei al heb gedownload. Ook staat Masterchef Holland al op de homepage op de avond dat deze is uitgezonden(Heel snel dus) terwijl Masterchef Australiƫ weer een dag achter loopt.
Ik kijk voornamelijk op de homepage en in de nieuwsgroepen Usenet dus ze komen van zelf wel langs maar vreemd is het wel.

Groeten,

Peter

19-05-2016 08:57

Hoi Peter,

De mails worden in principe ochtends verstuurd. Vanaf 07:15 worden de e-mails verstuurd en de laatst vaak rond 10:00. Het kan zijn dat het mail programma jou e-mailaccount niet kan bereiken waardoor de mail in de wacht word gezet om het later nog eens te proberen. Dan kan de mail later aankomen. Helaas kan ik daar niks aan doen. De mail had dus eigenlijk ochtends op 18 mei tussen 7 en 10 afgeleverd moeten worden.

Mocht het vaker gebeuren dan hoor ik het graag.

Groet,
Jos

19-05-2016 13:38

Kreeg vanochtend (om 7:15) het mailtje van vandaag. Die ging dus wel goed. Ik gebruik Hotmail en krijg de gehele dag door mailtjes dus het is raar dat deze dan vertraging oplopen.
Ik zal het i.i.g. in de gaten houden.
Bedankt voor je reactie.

Groeten,

Peter

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.