Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

[Premium] Afleveringen per maand

05-05-2016 09:39

Hallo,

Wat is de ververs frequentie van deze pagina? Ik neem aan dat deze gecached is, waarom heb je daar voor gekozen? Ik vind het een handige pagina om te kijken waar ik ben gebleven van de series die ik nog moet kijken. Maar de groene v'tjes komen niet 'real-time' er bij te staan.

06-05-2016 09:52

Hoi Peter,

De cache zou inderdaad leeg gegooid moeten worden als je een aflevering af vinkt.Ga ik na kijken! Hopelijk kan dit met de volgende update mee. Dit zou waarschijnlijk over 1,5 week zijn. Ga namelijk eerst nog naar Mexico.

Groet,
Jos

06-05-2016 10:46

Hoi Jos,

Bedankt dat je er naar kijkt.
Veel plezier in Mexico en op de set natuurlijk.

06-10-2016 11:58

Hoi Jos,

Ik weet niet of je hier al naar gekeken hebt, maar als je een nieuwe serie toevoegt dan update de lijst ook niet.

Groet,
Peter

06-10-2016 13:30

Hoi Peter,

Bedankt voor je bericht.
Zet ik op de todo lijst! Kan nog wel eventjes duren voordat ik erna kan kijken. Ben namelijk nog bezig met andere dingen..

28-11-2016 10:11

Vanmorgen een update gedaan en de cache wordt nu geleegd bij het afvinken van een aflevering

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.