Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Zoeken op serie's die je nog niet volgt

06-04-2016 16:07

Geen idee of het al mogelijk is, zo ja hoor ik graag hoe en anders is het misschien een leuk idee.

Is het mogelijk om te zoeken naar serie's die je nog niet volgt.

06-04-2016 17:34

Hoi Judithv,

Dit zit in het Fan account. Binnenkort (ongeveer over twee weken) zal iedereen het Fan account weer mogen proberen voor 1 maand, dus dan kan je het bekijken. Nog eventjes geduld dus ;-)

Groet,
Jos

06-04-2016 22:16

jammer dat het niet aan iedereen wordt aangeboden, maar fijn dat ik er straks wel een maand van gebruik kan maken.

07-04-2016 08:45

Nou eigenlijk wordt het natuurlijk aan iedereen aangeboden. Iedereen kan een Fan account nemen natuurlijk ;-)

En ja, het Fan account moet nou eenmaal extra functionaliteiten hebben anders neemt niemand het. Dus er zitten erg veel extra's in.

26-04-2016 10:11

Ik heb nu het premium account voor een maand, maar kan niet vinden waar je kunt zoeken op series die je nog niet volgt? Waar kan ik dat vinden?

26-04-2016 11:51

Bovenaan in het midden van de balk naast "Home" als je op "Series" klikt krijg je alle series te zien die er op de site staan.
Wil je suggesties voor jou klik je op "Premium" en daarna in het balkje eronder op de 2de van links "suggesties".
Rechts naast de tijdsbalk bij "Suggesties" kan je vervolgens op "Serieprofiel" klikken en 1 of meerdere titels ingeven die je al gezien hebt.
Op basis van wat je daar ingeeft worden profielen van andere kijkers vergeleken en krijg je een lijst met wat volgens het gebruikte algoritme voor jou het meest geschikt is.
Ik zou evenwel aanbevelen om in het serieprofiel titels uit het zelfde genre als dat waar je naar op zoek bent in te geven.
Dat werkt volgens mij het best.

26-04-2016 14:39

Dat had ik inderdaad gevonden, maar dit geeft een beperkt aantal serie's weer.

26-04-2016 15:34

Klopt inderdaad.
Ik zou je willen aanraden om een beetje te experimenteren met het aantal series dat je ingeeft in het serieprofiel want het is een beetje een kwestie van de juiste balans te vinden naar mijn gevoel.
Je hoeft hiervoor echt geen twintig titels in te geven.
Gewoon even titel opgeven, lijst bekijken, titel opgeven, lijst bekijken enz..
Met een vijftal titels zou je al een aardig lijstje moeten terug krijgen waar je mee verder kan.
Zoals ik al zei geeft binnen het zelfde genre blijven volgens mij de beste resultaten en hoe meer series je in het serieprofiel gaat zetten hoe minder overeenkomsten er zullen zijn met andere profielen en hoe kleiner de lijst zal zijn die je terug krijgt.

27-04-2016 13:54

Bedankt voor je uitleg! Ik ga er eens lekker mee knutselen. Fijne koningsdag!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.