Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Uitzenddata Marsman

17-01-2016 20:06

Ik ben redelijk nieuw op deze site, dus vergeef me als dit bericht niet in het juiste subforum staat ;)

Ik heb zonet even de pagina van de serie Marsman (2014) bekeken en daarin staat dat afleveringen 6 en 7 op respectievelijk 6 en 13 mei 2014 werden uitgezonden. Dit klopt echter niet. Op 6 mei was er geen uitzending op tv, doordat die avond de halve finale van het Eurovisiesongfestival werd uitgezonden. Pas een week later werd de serie hernomen. M.a.w. aflevering 6 werd op 13 mei uitgezonden en aflevering 7 op 20 mei.

Ik had dit graag aangepast, maar ik heb geen idee hoe ik dit moet doen. Kan iemand mij helpen?

17-01-2016 20:22

Je moet dit veranderen op TheTVDB.com, aangezien daar de informatie vandaan wordt gehaald. Echter is die site gister in maintenance geweest en werkt het momenteel maar zeer gelimiteerd (traag en veel errors).

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.