Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Afleveringen Expeditie Robinson

16-11-2015 18:44

Kortgeleden heb ik onze aller favo Expeditie Robinson toegevoegd aan mijn lijst.

Een jaar of 7 geleden ben ik daarmee begonnen en ik volg het sindsdien elk seizoen.
Oudere afleveringen kijk ik niet. Afgezien van of ik ze ooit nog eens zou kunnen zien heb ik daar ook weinig belangstelling voor. Toch blijven die oude seizoenen natuurlijk in mijn lijst staan en dat maakt het afvinken onhandig.
Ik zou ze kunnen markeren als bekeken, maar dat is niet echt wat ik wil.
Wie is de Mol is ook zo'n geval.

Iemand een tip voor dit soort langlopende televisieseries? Of kan Lange een oplossing bedenken hiervoor (zoals 'uit de lijst verwijderen')?
Gelukkig kijk ik geen GTST ;)

17-11-2015 08:15

Bedankt voor je feedback. Er zijn al vaker mensen geweest met dit 'probleem'. Echter is dit maar voor een paar series van toepassing. Waardoor er niet zoveel prioriteit aan zit.

Misschien dat ik er binnenkort na kan kijken en hopelijk een oplossing kan bedenken. Maar voor nu blijft het dus even onhandig afvinken voor deze series.

17-11-2015 15:35

Okee jammer. Prio snap ik, ik wacht het wel af.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.