Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Afleveringen Chicago Fire Seizoen 4

20-07-2015 15:07

Hallo,

Ik heb een tijdje geleden nog eens 4 afleveringen met uitzenddata toegevoegd hier your text here
Het is nu al 2x verwijderd, me vraag is.
Wie verwijderd dat, en waarom?

Ik heb dit toegevoegd omdat ik 2 sites heb gevonden waar het al staat.
Ik ga echt geen onzin toevoegen!

your text here

your text here

Ik hoop dat iemand dat me kan zeggen waarom het steeds verwijderd wordt.
Want nogmaals, ik ga het echt niet toevoegen als het niet op die 2 sites staan.
Chicago Med, daar heb ik ook nog een aflevering met uitzenddata toegevoegd, en die staat er gewoon nog.
your text here

20-07-2015 19:43

Iedereen kan het aanpassen als die een thetvdb account heeft. Soms zetten de moderators van thetvdb er een lock op. Als je denkt dat het niet klopt kun je dat bij thetvdb op het forum aangeven en dan kijken de moderators er naar ;-)

Als ik zo kijk is overigens alles compleet tot zover bekend is.

20-07-2015 19:48

Joa, maar over een paar dagen gaat weer iemand het verwijderen.
Dus dat vind ik dan wel jammer, want ik vul niks in als ik het niet ergens gezien heb.
Op het forum kan ik het niet aangeven, want alles is in het Engels, en ik kan geen Engels.

Als het nou daar verwijderd wordt, wordt het dan hier op Mijn serie ook verwijderd of blijft het hier wel gewoon staan?

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.