Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Einde True Blood

01-10-2014 21:25

Na mijn nummer 1 Dexter is True Blood mijn lievelings serie. Hoewel ik vanaf het begin al aanvoelde dat Eric zou blijven leven en Bill sterven, kwam het als een grote shock. De scène zat vol emoties (ik heb geloof ik nog nooit zo hard moeten huilen om een serie). Ik vond Bill's dood echt heel erg en dat voor een Eric-fan.

Wat mij verbaasde is dat je op het einde het gezicht van Sookie's nieuwe man niet zag. Dit moet met een achterliggende reden gedaan zijn... Wat vinden jullie hiervan? En wat vonden jullie überhaupt van de finale?

05-10-2014 20:12

Dus True Blood is afgelopen nu? In dat geval ga ik er maar eens aan beginnen als ik klaar ben met mijn huidige series

05-10-2014 20:26

Lol. Dan hoop ik niet dat je m'n huge spoilers heb gelezen... Maar True Blood is nu inderdaad afgerond en is zeker de moeite waard om te volgen!

06-10-2014 10:19

Het was misschien handig geweest als je vooraf even had gemeld dat je spoilers zou noemen of de spoileroptie bij het schrijven van die tekst had gebruikt ;-).

06-10-2014 19:10

Ik heb het niet gelezen hoor, geen probleem!
Al had ik het wel gelezen tegen de tijd dat ik er aan begin en tegen het einde ben, ben ik dat ook al lang weer vergeten ;)

03-12-2014 11:02

True Blood was inderdaad een van mijn favoriete series, maar het einde vond ik erg jammerlijk.

spoiler (klik om te bekijken)
Voor de rest is inderdaad True Blood geweldig. Met als hoogtepunt seizoen vier.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.