Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

ik zoek serie's!!

16-08-2014 17:08

Hallo,

ik heb al heel serie's gezien! van Stricke back tot How i met you're mother en van Californication tot Person of interest!

nu ben ik al 3dagen op zoek naar een leuke serie! of meerdere!

ik zoek in de genre:
Oorlog (wel met aktie en wat minder drama1)
High school series, weet niet als ze er zijn, maar een serie als 'american Pie' lijkt me wel interessant!

goeie aktie serie is ook niet verkeerd, maar dan met verschillende verhaallijnen.
een serie zoals The walking dead vind ik ook leuk, als er nog series zijn in een 'verlaten wereld' zou ik ook leuk vinden!

ik hoop dat iemand voor mij een paar leuke serie's heeft!

Bij voorbad dank!

01-09-2014 09:16

Weeds is een aangename serie. Van dezelfde makers als Dexter. In Weeds heb je veel humor, gemengd met actie. Goede combinatie.

01-09-2014 10:55

Fargo is een leuke serie https://www.mijnserie.nl/fargo/
True Detective is erg goed https://www.mijnserie.nl/true_detective/
Shameless US is erg grappig https://www.mijnserie.nl/shameless_us/

Veel plezier ;)

01-09-2014 11:34

bedankt voor de reactie!

ik ga zeker kijken!

09-11-2014 21:25

Strike back (oorlog)

15-11-2014 01:21

Our World War; Miniserie van 3 afleveringen en volgt het leven van verschillende Britse soldaten in de 1e wereld oorlog. (Elke aflevering gaat over een ander verhaal en een ander legeronderdeel). Ik vond het een zeer goede serie met veel actie.

Vikings; Het verhaal gaat over viking leider Ragnar Lothbrok. Dit is in mijn mening 1 van de beste series tot nu toe.

Stalker; Nieuwe serie dat gaat over een politie afdeling om Stalkers tegen te gaan. Twee zeer bekende actuers spelen hier de hoofdrollen.

Banshee; Crimineel doet zich voor als de sheriff van de town en pakt de bendes aan, terwijl hij zijn eigen zaakjes bevorderd.

Peaky Blinders; Gaat over een groep criminelen na de 1e wereld oorlog in Engeland, die voornamelijk in Birmingham aanwezig waren.

en tsjah, meer? Je kan altijd mij profiel bekijken en tussen de series zoeken.

18-11-2014 20:31

highschoolserie :AWKWARD
Oorlog/misdaad: SONS OF ANARCHY, BANSHEE, BAND OF BROTHERS

30-11-2014 12:19

Teen wolf heeft actie, en is ook een highschoolserie! het is een aanrader :)

15-12-2014 01:07

Marco Polo
Nog een aanvullende Netflix serie. Hij is pas een paar dagen geleden door Netflix met 10 complete afleveringen erop gezet, maar een top serie.

15-12-2014 20:08

Oorlog: Homeland, Band of Brothers

Actie / verlaten wereld: Revolution

16-02-2015 12:34

Blue Mountain State! het is eigenlijk zo slecht dat het geweldig is om dit te kijken als je de zelfde soort humor zoekt zoals American Pie. kijk je dit heel makkelijk weg.
eerste 2 seizoenen staan op netflix

17-02-2015 22:50

de beste serie die ik tot nu toe heb gezien zijn arrow en suits

19-02-2015 17:36

Er is net een nieuwe Canadese serie uitgekomen die over een Canadese/Amerikaanse groep spionnen in World War II gaat. 1e Aflevering is gister geweest en het heeft me zeer verrast!

19-02-2015 19:19

@thomasnl92 bedoel je X Company?

edit: ik zie nu dat je de serie aan hebt laten maken, vandaar dat ik hem nog niet in de tvgids had zien staan. Ik ga X Company eens bekijken.

19-02-2015 19:28

Ja, die bedoelde ik haha. Kom er nu pas achter dat ik de naam ben vergeten te melden.

27-04-2015 18:41

zelfs ik heb hier wat aan. ty

btw revolution is gecanceld zonder een goed afsluitend eind van het verhaal.

wil je de frustratie van mij voorkomen.

thomasnl had je nog meer ideeën?
meeste series die ik kijk heb jij ook al gezien.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.