Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tips voor een nieuwe spannende serie

20-07-2014 15:35

Hey all,

Ik ben op zoek naar een spannende serie met een goed verhaal!

Ik ben op dit moment aan het kijken naar:
- Homeland seizoen 3
- True detective (2 afleveringen gezien, maar pakt me tot nu toe nog niet heel echt)

Andere series die ik echt heel goed vind en helemaal afgekeken:
- House of Cards
- Dexter
- Luther
- The Killing (Forbrydelsen)

Ik hou van een echt spannend en goed verhaal! Dat je iedere keer weer met het puntje op je stoel zit te kijken.

Ben zelf niet zo van de Sci-Fi of onrealistische verhalen (zombies, krachten etc)

Hebben jullie nog tips welke serie ik echt moet zien!

Hoor graag :)

20-07-2014 18:08

De volgende series zijn denk ik wel wat voor jou:
- Fargo
- Sons of Anarchy
- Ray Donovan
- Friday Night Lights

21-07-2014 14:53

The Shadow Line
Thorne

23-07-2014 16:38

Person of Interest heeft een heel goed verhaal.
Serie heeft echter wel al 3 seizoenen.

24-07-2014 19:14

Thanks! Ik zit te denken aan Fargo of Person of Interest. Fargo hoor ik echt hele goede verhalen over, als het maar niet zo traag is als true detective.

18-08-2014 15:42

Fargo seizoen 1 inmiddels gekeken! Top serie! Ik zit nu te denken aan Sherlock om die te gaan kijken. Aanrader? of hebben jullie nog andere tips?

19-08-2014 13:04

Sherlock (BBC) is een must see! Zelden zo'n goed serie gezien. Niet veel afleveringen per serie maar afleveringen zijn lengte speelfilm. Echt doen!

25-08-2014 17:49

Hey all

Inmiddels seizoen 1 van Sherlock gekeken. Niet zo goed als ik verwachtte, vooral qua spanning niet vind ik zelf. Ik mis het verassingseffect. Uiteindelijk weet je dat het goed komt. Vind Luther sterker.

Ben dan ook niet van plan nu seizoen 2 en 3 verder te kijken. Hebben jullie tips voor een andere spannende serie die echt het kijken waard is?

26-08-2014 09:56

Hallo Jones, ik neem aan dat je de engelse Sherlock hebt gekeken? Jammer dat je hem niet zo goed vond, ik vind het echt een goede serie maar ja,smaken verschillen natuurlijk. Het is ook niet een serie met veel actie, toch vind ik de latere afleveringen steeds beter worden. Misschien dat je ooit op een verloren moment de andere seizoenen kunt bekijken...:) Heb je de Black List al gezien?

01-09-2014 06:46

Ik weet niet of je Breaking Bad al hebt gezien? Maar dat is zeker een aanrader!
Verder zou je nog kunnen gaan voor 24 of Weeds. Weeds is van dezelfde makers als Dexter en ik zie dat je dat ook leuk vond.

15-09-2014 22:21

Ik ben inmiddels Sherlock seizoen 2 aan het kijken, maar een ik mis de spanning. Nu besloten om verder te gaan met True Detective. Daarnaast wil ik nog een andere serie gaan volgen. Zit te denken aan:
- The Americans
- White Collar
- Spannende scandinavische serie (Arne Dahl, The Legacy?)
- Ray Donovan

Wat is jullie advies? Welke moet ik echt gezien hebben en is zo spannend dat je moet blijven kijken?

Thanks!

16-09-2014 09:54

White Collar :). Die is vooral ook heel erg om te lachen, een heerlijke serie!

18-09-2014 10:05

Zo spannend om te blijven kijken vind ik ze geen van allen. Maar White Collar is toch wel de sterkste en de beste van het rijtje. Maar eh...ik had je Sherlock aangeraden dus weet niet of je op mijn adviezen moet ingaan :-)

20-09-2014 12:28

Hoi Jones!
Wat dacht je van The Bridge en Those who kill als spannende Scandinavische series?
Ook The Fall lijkt me wel wat voor jou.
Ik vond zelf Prison Break heel spannend, maar die heb je vast al gezien.
Ohja en de Amerikaanse The Killing is ook heel goed.
En Zoals anderen al zeggen: Sons of anarchy, Breaking Bad, Ray Donovan en The Blacklist zijn ook erg goed.
Hoop dat je hier wat aan hebt!

30-11-2014 12:22

hoi,
Als je een spannend verhaal wil zou ik THE BLACKLIST gaan kijken het is spannend en het heeft een goed verhaal.
:)

02-12-2014 13:08

Hi,

Legends is redelijk tot goed en ik ben een Banshee fan daarnaast is een aanrader Chicago PD!

veel kijk plezier

31-01-2015 14:06

arrow is een zeer goed verhaal en suite gaat over advocaten ook heel leuk

02-02-2015 20:54

Spannende series? Hier heb ik er een paar;

- Peaky Blinders speelt zich af in Birmingham net na de Eerste Wereldoorlog. Centrale figuur is Thomas Selby, die de leiding heeft over een van de meest angstaanjagende bendes van de stad, de Peaky Blinders.

- Vikings volgt de avonturen van Ragnar Lothbrok, de grootste held in zijn tijd. De serie vertelt het verhaal van Ragnar's Vikings broeders en zijn familie, terwijl hij de koning van de Viking stam wordt.

- Unsere Mutter, Unsere Vater Berlijn 1941: vijf vrienden nemen afscheid. Ze beloven elkaar eeuwige vriendschap. Maar geen van hen kon vermoeden hoe de oorlog hen zou veranderen. Wilhelm en Friedhelm worden naar het oostfront gestuurd. Charlotte, die heimelijk verliefd is op Wilhelm, volgt hen door zich aan te melden als verpleegster in een militairhospitaal. Greta, een zangeres, papt aan met een SS-officier. Vanuit die positie probeert ze haar vriend Viktor, die een Joodse vader heeft, te redden van deportatie. De oorlog zal elk van deze jonge mensen voorgoed veranderen. De één wordt een held, de ander een lafaard. De één kiest voor goed, de ander voor kwaad. Hun belofte om voor altijd vrienden te blijven behoort tot een andere wereld...

10-02-2015 15:54

Heel goed vond ik The Bridge, Borgen en Scandal

12-02-2015 00:22

Spannend?

Ik raad Pretty little Liars echt aan. Het verhaal is ook wel t meest realistische denk ik.

Pretty Little Liars.
laat je niet afschrikken door de girly naam, het is een hele spannende serie, met vaak verassingen. Het gaat over 4 meiden die bijelkaarkomen nadat een vriendin van hun vermist word, en dan krijgen ze dreigementen van ene "A" die al hun geheimen weet.

Het is echt een denk serie, waarbij je vaak ook op de details moet letten. Wie is A nou? Hoe is Alison verdwenen? etc.

Of zoek je meer een spannende verstand op 0 en wegkijk serie?
Dan heb je nog Arrow:
Leuke serie, veel actie, hier staat beetje waar t over gaat. Want ik weet ff niet hoe ik t uit me hoofd mooi kan verwoorden:)
https://www.mijnserie.nl/arrow/

Revenge:
Emily Thorne komt in de luxe wijk Hamptons terecht, waar iedereen aardig tegen haar doet, zonder dat ze weten dat ze uit is op wraak op de mensen die haar familie kapot maakten.

Deze moet ik toch even noemen, ookal hou je er niet zo van van sci-fi.
The 100, hou je van science fiction/adventure/actie?
De serie speelt zich af 97 jaar nadat een nucleaire oorlog de beschaving heeft verwoest. Een ruimteschip dat huisvesting geeft aan de eenzame menselijke overlevenden stuurt 100 jeugddelinquenten terug naar de aarde om te kijken dat de aarde overleefbaar is.

Heel erg spannend, vooral de adventure elementen, ze maken vijanden, moeten gewoon proberen overleven, eigen wapensmaken, en enorm veel actie hierin.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.