Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

The Center Seat: 55 years of Star Trek

04-11-2021 09:57

Hoi Mandy,

Gisteren heb ik deze serie toegevoegd en hij is ook al gecontroleerd en beschikbaar op MijnSerie. Waarvoor dank.
Ik heb echter gisteren ook tijd besteed aan het opvoeren en vullen van de serie op TMDB:
https://www.themoviedb.org/tv/137895-the-center-seat-55-years-of-star-trek

Hoe kunnen we deze updates ook op MijnSerie krijgen?

Groetjes,
Rob

04-11-2021 10:10

Quote
BlackBiker - 04-11-2021 09:57
Hoi Mandy,

Gisteren heb ik deze serie toegevoegd en hij is ook al gecontroleerd en beschikbaar op MijnSerie. Waarvoor dank.
Ik heb echter gisteren ook tijd besteed aan het opvoeren en vullen van de serie op TMDB:
https://www.themoviedb.org/tv/137895-the-center-seat-55-years-of-star-trek

Hoe kunnen we deze updates ook op MijnSerie krijgen?

Groetjes,
Rob


Ik heb het programma gekoppeld en een update gegeven.

04-11-2021 10:20

Dat is snel!
Ik weet niet precies hoe het werkt, want ik had van de eerste vier afleveringen ook al de synopsis van IMDB gehaald en vertaald op TMDB en ook heb ik daar wat cast & crew vermeld die ik nu niet op MijnSerie zie.
Maar hoe dan ook, de plaatjes zijn er nu wel en het ziet er al veel verzorgder uit zo.
Thanks!

04-11-2021 11:51

Quote
BlackBiker - 04-11-2021 10:20
Dat is snel!
Ik weet niet precies hoe het werkt, want ik had van de eerste vier afleveringen ook al de synopsis van IMDB gehaald en vertaald op TMDB en ook heb ik daar wat cast & crew vermeld die ik nu niet op MijnSerie zie.
Maar hoe dan ook, de plaatjes zijn er nu wel en het ziet er al veel verzorgder uit zo.
Thanks!


Op TMDb zie ik maar 1 persoon bij de cast staan, die staat ook in ons database.

Alle series/programma's gaan via Trakt en de rest, plaatjes, cast etc gaan via MovieDb.

hier kun je lezen hoe het werkt.

04-11-2021 13:07

Klopt, er is alleen een vaste "verteller" bij deze documentaire serie en dat is Gates McFadden, ook wel bekend als Doctor Beverly Crusher uit The Next Generation :-)
Eigenlijk staat alles wat ik in TMDB had opgevoerd er nu wel in, behalve wat executive producers en een regisseur die ik als crew heb opgevoerd.
Ook de trailer is opgenomen als video zie ik :-)

Ik heb nog geprobeerd om Trakt met TMDB te koppelen, maar dan krijg ik een melding over seizoenen die niet zouden kloppen. Ik ben na een avond klooien eigenlijk wel een beetje klaar met de Trakt en TMDB interfaces. Man, wat onduidelijk zeg. Hoeveel moeite ik alleen al heb moeten doen om plaatjes te uploaden. Uiteindelijk heb ik ze zelf maar aangepast aan de exacte maten die ze eisen. Maar gebruikersvriendelijk en duidelijk kan ik het helaas niet noemen ;-)

Maar wat mij betreft staat hij hier op MijnSerie nu prima. Dus hartelijk dank weer voor je snelle hulp, Mandy!

16-11-2021 11:02

Hoi Mandy,

Ik heb op TMDB de synopsis van de nog komende afleveringen vertaald in NL en hun uitzenddatum aangepast.
Zou je een update kunnen geven?
Vast bedankt!

Groet,
Rob

16-11-2021 13:00

Quote
BlackBiker - 16-11-2021 11:02
Hoi Mandy,

Ik heb op TMDB de synopsis van de nog komende afleveringen vertaald in NL en hun uitzenddatum aangepast.
Zou je een update kunnen geven?
Vast bedankt!

Groet,
Rob


Ik heb het programma een update gegeven.

16-11-2021 16:02

En bedankt weer!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.