Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Arrowverse

13-01-2020 13:13

Als laatste ter wereld ben ik onlangs echt begonnen aan de Arrowverse. S1 is klaar, dus nog een lange weg te gaan.

Ik vraag me alleen af hoe jullie al deze series kijken? Echt aflevering voor aflevering (dus alle series door elkaar, op een gegeven moment), of maken jullie eerst het seizoen van bijvoorbeeld Arrow af om daarna door te gaan met een seizoen van The Flash? Ik ben hier voornamelijk benieuwd naar ivm alle crossovers

13-01-2020 14:08

Toen ik nog keek bingede ik wel, maar ik keek zocht op wanneer de crossovers waren zodat ik daar op chronologisch vak niets miste. Dus dat was toen eerst een aantal episodes Arrow, aantal Flash, crossover episodes, en dan weer verder tot completion.

29-07-2020 13:40

ik wel ik kijk dan weer een aflevering van supergirl dan weer van the flash en dan weer van Arrow en dan weer van legends of tomorrow steeds weer in die volgorde tenzij de uitzend datums veranderen dan verander ik het ook.

17-09-2020 19:06

Ik keek ze inderdaad allemaal door elkaar. Zeker wanneer ze met crossovers beginnen is dat erg belangrijk, anders mis je complete stukken.
Uiteindelijk ben ik wel met enkele series gestopt met kijken, maar keek ik de crossover afleveringen nog wel.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.