Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Al die verhaallijnen zien te onthouden !!... pffff

06-06-2016 14:39

Ik volg op dit moment geloof ik wel een stuk of 20 series tegelijkertijd !. En mijn geheugen kan het bijna niet meer aan, :) Het beste is om minimaal 1 seizoen achter elkaar te kijken, Dan kan ik de lijn nog wel vasthouden. Maar soms ben ik na een uur de cliffhanger van een seizoen alweer helemaal vergeten, hoe spannend ie ook was. Hebben jullie dat ook, of word ik gewoon te oud (44 jaar) . 1 voordeel... Over een tijdje kan ik de beste series gewoon een 2e keer kijken, ik weet er dan toch bijna niks meer van....

06-06-2016 18:05

Hehe,

Ik ben bijna 56 en volg exact 270 series die op dit moment nog lopen plus nog wat andere die afgelopen zijn dus ik denk dat ik ongeveer weet wat je bedoelt :)

Bij procedurele series maakt het weinig uit of je kan volgen of niet want negen op tien doen ze daar elke week hetzelfde trukje maar weliswaar ietsje anders verpakt dus daar zou ik me alvast geen zorgen over maken.

Bij niet-procedurele series wacht ik meestal tot het seizoen volledig is voor ik ze kijk en sommige, die ik zelf heel goed vind, kijk ik dan helemaal terug van het begin.

Zelf ben ik ondertussen iets anders gaan kijken zodat ik niet meer naar om het even welke serie kijk op om het even welk uur van de dag.

Series die meer aandacht van je vragen kijk ik enkel nog op de uren dat ik zelf nog fris zit, het lichtere werk hou ik gewoonlijk voor in de late uurtjes.

Beetje indelen van wat je wanneer kijkt zal je alvast helpen.

06-06-2016 18:23

Oh, wow ! 270 ....Petje af... een terechte plaats voor jou in de top 3 meeste seriekijkers ! Ik ben al reuzetrots op mijn plek nr 21. Maar de harde schijf in mijn bovenkamer moet nodig opgeschoond worden :) . Dank voor de tip, goed om te weten dat dat het te doen blijft !!

06-06-2016 19:10

Ja, met een beetje organisatie kom je al een heel eind, probeer het maar.
Het enige dat je verder nodig hebt is, zoals ik, veel tijd :)

25-08-2016 20:26

Ik kijk per serie, pas als ik alles heb gezien begin ik aan de volgende serie.
Alles door elkaar lijkt me ook niks!

05-09-2016 16:23

Series met 22/23 afleveringen hebben altijd een 'voorafgaand' stukje aan het begin van een aflevering, dus dat is wel handig en kortere series, dus die van 10/13 afleveringen spaar ik meestal op om ze dan achterelkaar te kijken.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.