Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

we maken er maar een serie van

17-10-2015 12:31

Wat ik soms niet helemaal begrijp en ik verwacht heus geen goed onderbouwde uitleg is dat ze van een leuk idee ook gelijk een serie willen maken? Zo was Under the Dome leuk als film geweest en nu bv ook weer de serie Blindspot...waarom nou niet gewoon daar een leuke film van maken en het daar bij laten?

25-10-2015 06:22

Best wel mee eens.
Wat mij ook opvalt is dat er veel nieuwe series zijn die zijn afgeleid van films. (En de meesten niet al te geslaagd helaas)

Maar de keuzes die ze maken voor series zijn voor het merendeel niet de mijne.
Under the dome is een goed voorbeeld wat een geweldige film zou kunnen opleveren.

Een ander boekenreeks van Stephen King The dark tower zou een goede serie kunnen opleveren.

21-02-2017 07:26

hier sluit ik mij volledeig bij aan. alhoewel het monemteel wel 2017 is. hahaha

02-03-2017 18:33

Under the Dome seizoen 1 was nog wel leuk, maar vaak willen ze te lang doorgaan.

26-05-2017 06:29

Series geven meer ruimte voor onder andere creatieve ideeën. Bv: technische gezien zouden ze game of thrones ook in film form kunnen uit brengen maar dan moeten ze 10 afleveringen in een paar miezerige uurtjes verwerken.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.