Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Tips voor een serie

05-04-2015 15:46

Hey all

Het is pasen dus tijd om lekker series te kijken. Gister Bloodline afgekeken en twijfel nu om aan een van de volgende series te beginnen:
- Justified
- The Americans
- Fortitude
- American Crime
- The Fall

Wat is jullie advies? Welke MOET ik kijken en is spannend, zodat je moet blijven kijken?

Thanks!

06-04-2015 10:30

Hoi Jonesz

Zelf vind ik Justified één van de betere series en ook Fortitude kan mij wel boeien.

06-04-2015 14:02

Het is maar net wat je wil zien. The Americans en The Fall kan ik je ontzettend aanraden.

Wat er verder in de lijn ligt met wat jij zou willen zien, kan ik je Spooks en The Game wel aanraden. Spooks is een serie over de antiterreureenheid van de MI5, die zeer uiteenlopende missies moet uitvoeren. De serie heeft 10 seizoenen lang gelopen en binnenkort verschijnt er een film van.

The Game is eveneens een spionageserie, die zich in de jaren '70 afspeelt en gaat over een geheime Sovjetoperatie die de MI5 moet verijdelen.

07-04-2015 23:42

Goede series heb je erbij staan; top! Justified en The Americans, natuurlijk! Niet zozeer voor de spanning, maar meer voor de kwaliteit voor en achter de schermen. Televisie zoals televisie hoort te zijn. Dat zijn moet kijkers. Maar als je net van Bloodline komt en in bent voor gecompliceerde verhoudingen, dan, natuurlijk, de voorganger van de makers van Bloodline: Damages.

08-04-2015 23:54

Ik vind American Crime ook nog wel aanrader, voor zover ik het gezien heb (drie afleveringen). Al is het alleen maar om Fecility Huffman, maar ik heb de hoop en vertrouwen dat na tien afleveringen er een mooi eerste seizoen is uitgekomen.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.