Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

series die gecanceld zouden moeten worden..

29-03-2015 13:21

Welke series zijn eigenlijk zo slecht, maar worden wel steeds vernieuwd, terwijl andere leuke series van het toneel verdwijnen.

series waar ik zelf genoeg van heb/ begin te krijgen:

- Arrow
- Agents of s.h.i.e.l.d
- Vampire Diaries
- NCIS
- Person of Interest

laat deze series aub snel het veld ruimen!

Hoe denken anderen hierover?

29-03-2015 22:27

Dat is zo'n beetje als discussiƫren over smaken en kleuren. Het feit dat sommige series langer duren, wilt zeggen dat ze ook breder publiek blijven aanspreken.
Als ik een serie niet meer goed vind, kijk ik er niet meer naar. Maar het is een feit dat er ook veel leuke series te vroeg van het toneel verdwijnen.

30-03-2015 00:37

Ik denk dat Arrow & Agents of Shield wel aan zullen blijven voor een tijdje omdat Amerikanen dol zijn op zulke dingen, al helemaal met Marvel.

30-03-2015 09:56

De series die jij opnoemt zullen niet gecanceld worden zolang deze goede kijkcijfers blijven trekken. Kijk maar naar een Under the Dome of Extant. Beide zeer slappe series maar blijven vernieuwd worden omdat ze veel kijkcijfers trekken.
Iedereen heeft zo zijn eigen ding, Er zullen vast series zijn die jij wel kijkt waar andere mensen weer een hekel aan hebben.

Voor mij is Person of Interest toch wel de beste serie van de afgelopen vijf jaar! ;)

31-03-2015 18:55

Bij de vijfde aflevering van Revenge seizoen vier werd ik gewoon boos, omdat toen duidelijk werd dat het verhaal echt wordt uitgemolken. Het is z'n charme en "uniqueness" dan kwijt en dat blijkt gelukkig ook in de kijkcijfers.

06-04-2015 16:51

New Girl heeft matige kijkcijfers, vind het sinds seizoen twee ook een hele matige serie geworden. Maar helaas is die vernieuwd!

Ook hoop ik dat Arrow stopt maar ook die is vernieuwd!

06-04-2015 23:42

Er zijn series waarvan je hebt, dit mag ooit wel eens een keer stoppen. Dat heb ik heel erg met Supernatural. In het begin was het leuk, maar na seizoen 5 begon het tegen te vallen. Inmiddels hebben ze zich weer enigszins herpakt, maar van mij hoeft het allemaal niet meer heel lang te duren.

06-04-2015 23:44

Bovenstaande berichten mogen trouwens weg. Had een probleempje met m'n internet.

26-04-2015 00:08

Ik vind altijd al dat beauty and the beast gecanceld moet worden, zeker omdat een van mn favoriete series gecanceld is omdat beauty and the beast vernieuwd werd.

26-04-2015 11:17

Voor mijn hoeft geen enkele serie gecanceld worden. Als ik het niks vind dan kijk ik gewoon niet.

27-04-2015 01:35

Ja, daar heb je wel gelijk in, maar je kan het ook zo zien als de serie weg gaat is er kans voor een nieuwe serie die je miscchien wel aanspreekt :)

27-04-2015 17:53

is jou mening en ik waardeer het, maar Arrow en Agents of s.h.i.e.l.d kijk ik nog steeds
vind het heerlijke series en ben blij dat ze is door gaan met series en niet na 2 of 3 seizoenen afkappen.
heb wel gemengde gevoelens bij de spinoff van agents of shield.
maar eerst kijken en vind ik het niks stop ik met kijken.

nu klaar met s1 van daredevil in begin opbouwend sterk verhaal waardoor je meegesleurd word
kan niet wachten op s2. je moet in begin wel even doorbijten want voor sommige kan het even saai zijn. (als je alleen van actie houd en niet om verhaal lijnen geeft)

buiten dat hou van de marvel catogorie en dat voor een bouwvakker.:D

maar ieder zijn eigen mening.

01-06-2015 16:55

Ik ben gestopt met Arrow, Als iemand een zwaard door zijn hart krijgt, daarna een val in een ravijn maakt, in een temperatuur die ver onder het vriespunt ligt en daarna weer gezellig rondhuppelt is voor mij alle geloofwaardigheid wel verdwenen, en als de seriemakers denken dat we allemaal sukkels zijn die je van alles voor kunt leggen hebben ze het mis,
Bovendien vind ik die maskertjes toch een beetje voor de kleuter afdeling bij Intertoys.

13-06-2015 13:48

Person of Interest begint inderdaad minder te worden, de spanning is er een beetje af en een aantal leuke karakters hebben het veld geruimd.

21-10-2015 12:51

Ik ben begonnen met game of thones en ik kan mezelf er niettoe zetten om de laatste 4 afleveringen af te kijken. Ik vind het veel te langdradig. Van mij mag er een einde aan gebreid worden. Een familie die 5 seizoenen elkaar proberen te zoeken en de leuke karakters telkens vermoord worden. Vreselijk. Ik snap niet dat het nog zo populair is. Arrow vind ik wel leuk alleen mag ook wel stoppen. Het wordt er niet beter op. Van teen wolf, scandal en orphan black heb ik ook wel genoeg gehad.

21-10-2015 14:30

Als je er genoeg van hebt gehad, kijk je toch niet meer? De laatste 4 afleveringen van een seizoen van GoT niet kijken, is het beste niet kijken... het venijn zit altijd in de staart. Teen wolf vind ik nog steeds vermakelijk en mijn vriendin en ik wachten tot S05 is afgelopen en dan kijken we weer met plezier het seizoen. Scandal kijk ik niet, met orphan black ben ik nog niet bij met kijken. Ieder zijn mening :)

25-10-2015 06:11

Na het zien van het eerste seizoen van The Blacklist kom ik tot de conclusie dat dit echt geen serie voor mij is en meteen weg mag.
Wat is dit toch een saaie simpelheid van een serie.
In de eerste aflevering gaat het al fout met het overdreven synchroom staan van agenten en binnen een minuut in volle uitrusting (allemaal hetzelfde)als die oude man zichzelf aangeeft. Visueel is dit echt een gedrocht van een serie.

Verhaaltechnisch is het te simpel en totaal niet spannend. (zonde want hier zit zoveel meer in)

De oude man van stargate acteert ook erg overdreven slecht en kauwt alles voor om het zo simpel mogelijk te brengen voor de kijker. (tergend)

De vrouwelijke hoofdrolspeler is veel te instabiel om voor een agent/profiler werkzaam te zijn. totaal ongeloofwaardig.

Weg ermee

20-06-2016 15:45

Arrow was ik na seizoen 2 al zat bah !

07-09-2017 12:31

Als ik al ver in een serie ben (daarmee bedoel ik dat ik een heel seizoen al heb gezien) Kan ik het niet stoppen. Ook al vind ik het niet leuk meer, ik wil hem afkijken. Soms wacht ik totdat ze de serie gecanceld heb en kijk ik hem dan ik 1 keer uit. Supernatural is de enige serie waar ik echt mee gestopt ben na seizoen 7, maar goed ook omdat die daarna nog iets van 4 of 5 seizoenen heeft gekregen.

Series die ik zat ben maar nog wel af moet kijken (van mezelf) zijn:
- Arrow
-Scandal
-Once upon a time
-Teen wolf
-The 100 (begon zo goed, maar ging heel snel achteruit)
-Beauty and the beast
-Devious maids
-Game of thrones
-Orphan black
-Pretty Little Liars
-The Originals

08-03-2018 13:17

The 100, Gotham en The Walking Dead mogen van mij wel stoppen. Begonnen leuk, maar zijn naderhand erg achteruit gegaan.

14-03-2018 01:50

Met Arrow en Person of Interest zijn we inmiddels gestopt en er begint een zekere Blindspot-moeheid op te treden. Dit seizoen zal het laatste zijn dat we volgen.

22-05-2018 00:39

Lassie, Flipper en run Joe run mag van mij gecanceld worden. Ik vindt series met dieren toch al zo zo.
Oh en laten ze Friends ook maar cancelen.

23-05-2018 14:50

Quote
harrybut - 22-05-2018 00:39
Lassie, Flipper en run Joe run mag van mij gecanceld worden. Ik vindt series met dieren toch al zo zo.
Oh en laten ze Friends ook maar cancelen.


Die zijn allemaal al gestopt hoor... :/

24-05-2018 00:28

Quote
renzoroy - 23-05-2018 14:50
Quoteharrybut - 22-05-2018 00:39Lassie, Flipper en run Joe run mag van mij gecanceld worden. Ik vindt series met dieren toch al zo zo.
Oh en laten ze Friends ook maar cancelen.

Die zijn allemaal al gestopt hoor... :/


werkelijk?

25-05-2018 08:13

Hilarisch ben je... ik kom niet meer bij ...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.