Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

De Alleskunner / De Alleskunner VIPS

06-03-2023 14:46

Op tvdb hebben ze De Alleskunner en de VIPS editie aparte series van gemaakt. Nu komen dus de nieuwe afleveringen in seizoen 4 van de alleskunner terecht. Kunnen de afleveringen van Seizoen 4,5 en 6 verwijderd worden? ( aflevering 1, 2 en 3 zijn al geweest, dus die hebben wellicht al de goede data erin staan. Mensen die echter al seizoen 4 gezien zouden hebben, zijn de afleveringen al afgevinkt )

De alleskunner VIPS heb ik zojuist toegevoegd.

06-03-2023 15:28

Quote
Petertjuh4 - 06-03-2023 14:46
Op tvdb hebben ze De Alleskunner en de VIPS editie aparte series van gemaakt. Nu komen dus de nieuwe afleveringen in seizoen 4 van de alleskunner terecht. Kunnen de afleveringen van Seizoen 4,5 en 6 verwijderd worden? ( aflevering 1, 2 en 3 zijn al geweest, dus die hebben wellicht al de goede data erin staan. Mensen die echter al seizoen 4 gezien zouden hebben, zijn de afleveringen al afgevinkt )

De alleskunner VIPS heb ik zojuist toegevoegd.


Wij doen niets meer met TVDb, hoe het op TMDb staat zo nemen wij het over.

07-03-2023 16:25

TMDB (TVDB, de naam zit nog zo in het systeem...) heb ik het inderdaad aangepast, nu lijkt alles goed te staan. Thanks.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.