Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Drie series

20-09-2022 10:11

Bij deze drie series lijkt het refreshen niet te werken. Ze hebben al wel een koppeling aan TMDB:
Y Golau
An Unexpected Killer
Professor T UK

20-09-2022 10:58

Quote
Arjensky - 20-09-2022 10:11
Bij deze drie series lijkt het refreshen niet te werken. Ze hebben al wel een koppeling aan TMDB:
Y Golau
An Unexpected Killer
Professor T UK


De eerste heeft een update gehad en is bijgewerkt.
De tweede is ook bijgewerkt, maar op TMDb staat maar 1 seizoen, op Trakt en IMDb staan 3 seizoenen. En de afleveringen zijn verschillend. Ik heb dus geen idee wat juist is en wat niet.
De derde is ook bijgewerkt en heeft een update gehad.

20-09-2022 11:04

An Unexpected Killer heeft op de TMDB pagina gewoon drie seizoenen. Het ging er mij om dat S03E11 en verder niet werden toegevoegd, maar ik zie ze nu staan, dus het klopt nu.

20-09-2022 11:28

Quote
Arjensky - 20-09-2022 11:04
An Unexpected Killer heeft op de TMDB pagina gewoon drie seizoenen. Het ging er mij om dat S03E11 en verder niet werden toegevoegd, maar ik zie ze nu staan, dus het klopt nu.


Haha, dat is heel raar, want ik zag echt maar 1 seizoen staan ;) maar ik ben blij dat het dus toch goed is gegaan.
Wellicht kun je de volgende keer erbij zetten wat ontbreekt, dan weet ik waar ik naar kijken moet.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.