Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Diverse updates

07-01-2022 11:44

Ik heb een lijstje die ik allemaal even in één post zet, hoop dat dat oke is.

Bij de serie Letterkenny is op de TMDB pagina de niet bestaande aflevering s10e07 weggehaald.

Bij de serie Trigger Point is op de TMDB pagina de startdatum weggehaald omdat die nog niet bekend is.

Ik heb de indruk dat de updatefunctie voor premium-gebruikers op dit moment niet lekker werkt omdat ik de volgende series al een paar dagen probeer te updaten:

Nachtdieren betreft toevoegen seizoen 4, gekoppeld aan Trakt

Plan Coeur betreft toevoegen seizoen 3, gekoppeld aan de TMDB pagina

Ter info: ook bij This Is Us heb ik woensdag en donderdag een update-poging gedaan. De update die Mandy nu gedaan heeft is wel goed gegaan alleen was ik bij een groot deel van seizoen 5 mijn vinkjes kwijt.

07-01-2022 12:05

Quote
Arjensky - 07-01-2022 11:44
Ik heb een lijstje die ik allemaal even in één post zet, hoop dat dat oke is.

Bij de serie Letterkenny is op de TMDB pagina de niet bestaande aflevering s10e07 weggehaald.

Bij de serie Trigger Point is op de TMDB pagina de startdatum weggehaald omdat die nog niet bekend is.

Ik heb de indruk dat de updatefunctie voor premium-gebruikers op dit moment niet lekker werkt omdat ik de volgende series al een paar dagen probeer te updaten:

Nachtdieren betreft toevoegen seizoen 4, gekoppeld aan Trakt

Plan Coeur betreft toevoegen seizoen 3, gekoppeld aan de TMDB pagina

Ter info: ook bij This Is Us heb ik woensdag en donderdag een update-poging gedaan. De update die Mandy nu gedaan heeft is wel goed gegaan alleen was ik bij een groot deel van seizoen 5 mijn vinkjes kwijt.


Alles is bijgewerkt en heeft een update gehad.
Dat het soms niet juist werkt kan te maken hebben met het feit dat er op sommige series/programma's een lock zit. Dan werkt het nl niet. Van Nachtdieren en Plan Coeur heb ik nu de lock afgehaald, het zou dus gewoon moeten werken nu. Waarom This Is Us niet werd geupdatet weet ik niet.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.