Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Kodi addon

24-08-2019 13:42

Ik heb gezocht of er al een Kodi addon bestaat voor Mijn Serie.nl maar niet kunnen vinden.

Ik zou het mooi vinden als er een Kodi addon zou komen.
Alvast bedankt.

26-08-2019 10:34

Er is inderdaad geen kodi plugin, dit omdat het nogal wat extra werk kost om dit te maken en ik maar beperkte tijd heb. Het kost namelijk nogal wat tijd om de websites en de apps te onderhouden ;-)

Wat je wel kan doen, is de kodi plugin gebruiken van trakt. Het is namelijk via je profiel mogelijk om je trakt account te koppelen aan MijnSerie. Zo kan je wel gebruik maken van automatisch afvinken.

26-08-2019 19:50

Ok jammer maar ik snap dat het veel tijd kost allemaal.
Ik zou zo’n addon vooral gebruiken om nieuwe series mee in de gaten te houden en vanuit Kodi de trailer te kijken.
Ik doe nu zoiets met de imdb addon maar dan moet ik alsnog de serie in mijnserie.nl toevoegen als ik het wat vind.

Bedankt voor he reactie in ieder geval en mocht je toch nog een keer de tijd vinden.........

26-08-2019 19:51

Quote
Heula1 - 26-08-2019 19:50
Ok jammer maar ik snap dat het veel tijd kost allemaal.
Ik zou zo’n addon vooral gebruiken om nieuwe series mee in de gaten te houden en vanuit Kodi de trailer te kijken.
Ik doe nu zoiets met de imdb addon maar dan moet ik alsnog de serie in mijnserie.nl toevoegen als ik het wat vind.

Bedankt voor je reactie in ieder geval en mocht je toch nog een keer de tijd vinden.........

27-08-2019 11:42

mocht ik een keer tijd vinden dan zou ik er nog eens over nadenken, het staat iig al heeeel lang op de todo lijst ;-)

27-08-2019 11:42

mocht ik een keer tijd vinden dan zou ik er nog eens over nadenken, het staat iig al heeeel lang op de todo lijst ;-)

27-08-2019 16:22

Thanks!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.