Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Koppeling TVDB

16-08-2019 14:23

Ik zie op Mijnserie Two Sentence Horror Story staan, maar ik krijg de indruk dat dat niet de juiste versie is. Ik zie die ook niet meer op tvdb staan.
Op tvdb zie ik wel deze versie Click, die wat tijdsduur en afleveringen betreft klopt. Zou deze koppeling aangepast kunnen worden?

16-08-2019 15:24

De twee hebben niets met elkaar te maken, zover ik kan zien. Ik heb de eerste (TSHS) een update gegeven, die staat inmiddels goed op MijnSerie.

Two Sentence Horror Stories

Click is geen The CW-serie, wellicht was dat de werktitel, die inmiddels is gewijzigd in TSHS. Als ik Click intik zie ik geen The CW serie staan.

TVDb link naar TSHS.

16-08-2019 15:33

LOL, dat zal me leren om lui te zijn: had geen zin om twee keer die hele titel te typen en de Click in mijn vorige post is dus geen titel maar een link naar de in mijn ogen juiste versie van de serie.
edit: die update heeft wel geholpen voor het aantal afleveringen en de tijdsduur pas ik wel even aan.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.