Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Premium doet het niet

16-04-2019 23:27

Hallo

Mijn premium doet het niet, ik heb nog 4 maanden.
Ik kan het ook niet verlegen.
Dan krijg ik dit te zien.

Fatal error: Uncaught Solarium\Exception\HttpException: Solr HTTP error: HTTP request failed, Connection timed out after 5000 milliseconds in /home/jos/www/mijnserie.nl/vendor/solarium/solarium/library/Solarium/Core/Client/Adapter/Curl.php:195 Stack trace: #0 /home/jos/www/mijnserie.nl/vendor/solarium/solarium/library/Solarium/Core/Client/Adapter/Curl.php(92): Solarium\Core\Client\Adapter\Curl->check('', Array, Resource id #4) #1 /home/jos/www/mijnserie.nl/vendor/solarium/solarium/library/Solarium/Core/Client/Adapter/Curl.php(213): Solarium\Core\Client\Adapter\Curl->getResponse(Resource id #4, false) #2 /home/jos/www/mijnserie.nl/vendor/solarium/solarium/library/Solarium/Core/Client/Adapter/Curl.php(68): Solarium\Core\Client\Adapter\Curl->getData(Object(Solarium\Core\Client\Request), Object(Solarium\Core\Client\Endpoint)) #3 /home/jos/www/mijnserie.nl/vendor/solarium/solarium/library/Solarium/Core/Client/Client.php(804): Solarium\Core\Client\Adapter\Curl->execute(Object(Solarium\Core\Client\Request), Object(Solarium\Core\ in /home/jos/www/mijnserie.nl/vendor/solarium/solarium/library/Solarium/Core/Client/Adapter/Curl.php on line 195

vriendelijk groet

Petra Kersten

16-04-2019 23:42

Beste Petra,

Op dit moment ondervind MijnSerie wat technische problemen. Morgenochtend zal hier naar gekeken worden.

Met vriendelijke groet,

Mandy

17-04-2019 00:20

Ik krijg dezelfde melding als ik naar premium ga. Ook op de hoofdpagina laden sommige afbeeldingen niet.

17-04-2019 00:23

Dank je wel voor de info en de snelle reactie.
Ik wacht het af.

Vriendelijk groet
Petra

17-04-2019 07:33

De zoekfunctie geeft dezelfde melding

17-04-2019 08:19

Het werkt weer, er waren problemen met de server (myseries.tv) en hierdoor werkte dit niet. MijnSerie draait op een andere server hierdoor werkte deze website wel.

17-04-2019 11:17

Oke alles werkt weer.

Dank je wel

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.