Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Karakter foto's van Nederlandse series

03-08-2017 10:48

De karakter foto's van de Nederlandse series zijn allemaal verwijderd van MijnSerie. Dit heb ik besloten naar aanleiding van een tweede brief van een advocaten bureau dat er foto's zijn gebruikt met auteursrecht zonder toestemming. De foto's krijgen wij binnen van thetvdb. Echter kan iedereen daar foto's uploaden en deze worden niet gecontroleerd. Omdat de kosten extreem zijn hoog voor MijnSerie, heb ik besloten om geen risico meer te lopen en de karakter foto's van alle Nederlandse series te verwijderen. Helaas moet het zo, maar anders kan MijnSerie niet garanderen dat de foto's rechtenvrij zijn.

Dus als je denkt dat er een update gedaan moet worden omdat er karakter foto's missen bij Nederlandse series, dan weet je waarom deze niet meer getoond worden.

05-08-2017 08:40

Ipv van dat ze blij zijn dat er aandacht wordt besteed aan die b-series, gaan ze dreigen via advocaten. Wordt nooit wat met de Nederlandse film en tv-wereld.

14-08-2017 15:45

Quote
H3nDri3 - 05-08-2017 08:40
Ipv van dat ze blij zijn dat er aandacht wordt besteed aan die b-series, gaan ze dreigen via advocaten. Wordt nooit wat met de Nederlandse film en tv-wereld.

Inderdaad ze leren het nooit!
En dan vinden ze het gek dat het zo slecht gaat, ze hebben alleen maar $ in hun ogen!

18-08-2017 15:00

Ze hebben niets beter te doen denk ik..

19-08-2017 12:49

Prima actie Lange. Dit is het absoluut niet waard om een boete voor te riskeren.

07-02-2018 19:53

Lange, geen idee of je hier al van op de hoogte bent maar het valt me op dat er afbeeldingen van de Nederlandse acteurs/actrices getoont worden onder 'net bekeken afleveringen'.

http://i68.tinypic.com/14mxpjd.jpg

12-02-2018 13:46

Dankjewel voor het doorgeven. Heb het aangepast! :)

15-03-2019 11:41

@ Lange, FYI.. het valt me op dat de foto's vanuit de acteur-pagina's (of hoe je dat ook noemt) ook nog kan inzien.
Bijvoorbeeld: https://www.mijnserie.nl/acteur/4023-jennifer-hoffman/

16-03-2019 12:33

Op de app zijn de foto's nog wel te zien. Ik weet niet of dat een probleem is...

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.