Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Hoe kan ik bij een serie aangeven of die te zien is op netflix e.a. diensten.

23-07-2017 15:21

ik zie wel eens series voorbij komen waarbij vermeld staat of ze bijvoorbeeld op Netflix te zien zijn, of op Videoland etc etc. Bij sommige series staat dat niet, terwijl ze wel bv. op netflix staan. Hoe kan ik die informatie aanpassen, want als ik bewerk content aanklik staat nergens die optie...

23-07-2017 19:36

Uit de nieuwsberichten heb ik dit bericht opgezocht. Daarin staan links naar Netflix-lijsten.
Ik weet niet precies hoe deze lijsten worden bijgehouden, maar in de comments onderaan zie ik opmerkingen mbt aanvullingen. Ik hoop dat er een link naar een Netflix-database mogelijk is want om het op deze manier bij te houden is geen doen. Naast dat er steeds weer nieuwe series op Netflix bijkomen verdwijnen er ook weer de nodige en ik zie dan ook een aardig aantal series op de lijst staan die niet meer beschikbaar zijn op Netflix.

aanvulling: ik weet overigens niet eens of op basis van deze lijst het Netflix-logo op de seriepagina verschijnt, want dat was je eigenlijke vraag :)

24-07-2017 09:14

Logo's van Netflix en Videoland gebeurt op basis van de informatie die wij krijgen van Netflix of Videoland. Van Netflix krijgen wij gegevens binnen want binnenkort toegevoegd en verwijderd wordt. Hierdoor hebben wij niet alle series omdat wij vanaf een gegeven moment de data hebben gekregen. Dit staat dus los van de lijsten. Voor Videoland geldt eigenlijk hetzelfde maar hebben wij in het begin wel alles gekregen. Dus deze lijst is up to date.

Het voordeel hiervan is dat als content wordt toegevoegd/verwijderd wordt dat het automatisch wordt bijgewerkt.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.