Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

outcast

06-04-2017 12:23

Goeiemiddag,

Net wilde ik outcast s02e01 afvinken maar helaas dat kan nog niet. Kijk ik op tvdb dan zie ik weer andere gegevens...
Het is een beetje een zooitje met de afleveringen en data. Op de overzicht pagina staat aflevering 2 van seizoen al aangekondigd als eerstvolgende maar aflevering 1 moet nog uitgezonden worden volgens de afleveringen tab...
Ergo, ik was lost hoe ik hier zelf wat aan komt veranderen.

Zouden jullie er een onderzoekende blik op willen laten schijnen en wat corrigerende dingen intikken..

Tx, cheers,

Marcel

06-04-2017 14:11

Hoi Marcel,

Heb net een update gedaan en het staat nu goed. De eerst volgende aflevering zal worden uitgezonden op 10 april. Dus voor het afvinken zal je nog eventjes geduld moeten hebben.

Groet,
Jos

06-04-2017 19:37

Hoi Jos,

Via Fox uk al gezien maar ik houd deze uitzending in gedachten om af te vinken... Iig bedankt voor het wat consequenter maken van de info :-)

Muchas gracias,

Marcel

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.