Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Hoeveelheid nieuwsberichten homepage

09-05-2015 20:46

Ik heb als instelling staan dat er 10 nieuwsberichten getoond moeten worden op de homepage maar toch worden er maar 4 nieuwsberichten getoond. De rest lijkt wel correct te functioneren op de homepage.

11-05-2015 08:38

Bedankt voor het melden. Het moet nu weer goed zijn :)

11-05-2015 13:23

Yes, ziet er weer prima uit!

16-05-2015 20:07

Lange, er lijkt nog iets anders aan de hand te zijn. Op de homepage lopen nu de columns en de nieuwsberichten door elkaar terwijl ik toch echt alleen maar aangegeven heb dat er nieuwsberichten getoond moeten worden.

18-05-2015 09:07

Hoi Dubst3p,

Ik had al gezien dat er columns doorheen lopen, dit is nog een foutje en zal binnenkort worden opgelost. De nieuwsberichten zijn op dit moment (behalve de hoeveelheid) allemaal gelijk voor elkaar. Dit omdat dit een stuk sneller is dan het berekenen van wie welke nieuwsberichten krijgt.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groet,
Jos

18-05-2015 11:03

Duidelijk, bedankt voor de uitleg.

18-05-2015 22:11

Jos, is het op zich niet beter dat de columns ook bij de nieuwsberichten komen te staan? Hele sterke columns als die van Manju dreigen anders niet gelezen te worden, omdat de sectie 'colums' eigenlijk best verstopt zit. Als ik niet zou weten dat de columns onder het kopje nieuws staan, zou ik er altijd overheen kijken. Ik denk dat veel mensen dat ook doen. Het zou vrij jammer zijn als dit soort columns hierdoor minder aandacht krijgen. Vooral omdat je (als je de reacties ziet bij de twee columns van Manju) ook ziet dat mensen heel positief erop reageren.

19-05-2015 09:35

Ben ik het met je eens. Columns verdienen meer aandacht! Straks gaat de hele homepage/dashboard op de schop dus zal is kijken wat we er mee gaan doen.

19-05-2015 12:57

Mooi! Misschien ook een idee om columns die jullie zelf de moeite waard vinden een plek te geven op de homepage. Althans, ik bedoel de foto's die je van de series ziet wanneer je MijnSerie bezoekt. Nu staan daar, bijvoorbeeld, Penny Dreadful, The Messengers, Wayward Pines, Orphan Black en Deadliest Catch.

https://www.myseries.tv/_styles/img/homepage/big/385-171-deadliest_catch_crab_fishing_in_alaska.jpg

19-05-2015 13:25

Er is een hele grote kans dat de slider straks niet meer op de homepage te vinden is.. Ik zal even kijken of ik een screenshot kan plaatsen van een ontwerp van de homepage.

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.