Je blokkeert onze banners :(
We merken dat onze advertenties niet worden weergeven, waarschijnlijk omdat je AdBlock, Ghostery of andere software gebruikt. Dat vinden we jammer, hiermee ontneem je MijnSerie in essentie inkomsten die we hard nodig hebben. Help ons door MijnSerie te whitelisten of neem Premium!

Gecanceld/vernieuwd kopje onder sectie nieuws

07-05-2015 09:18

Hey Jos,

Ik merk dat de nieuwsberichten over cancelleringen en vernieuwingen het populairst zijn onder de lezers, daar zie je dan ook veruit de meeste reacties. Is het een idee om er kopje van te maken onder de sectie 'Nieuws'. Of gewoon een eigen sectie naast home, series, top 50, nieuws, etc. Zo zijn deze berichten makkelijker te vinden en hoef je je niet de pleuris te zoeken op de website, aangezien er soms veel nieuws gepost wordt en berichten dan naar de achtergrond verdwijnen. Ik denk dat een speciale sectie ervoor zeker niet zal misstaan. Het is de meeste mensen toch te doen om dit nieuws.

07-05-2015 13:23

Klinkt goed!

07-05-2015 16:52

En extra menu blok in de bovenste balk (home series etc) is niet mogelijk. Wel ga ik kijken naar het submenu van Nieuws. Waarschijnlijk volgende week dat ik er mee bezig ga :)

09-05-2015 10:48

Mooi. Dan zou het mooi zijn als er een apart kopje komt voor cancelleringen en een apart kopje voor vernieuwingen.

13-05-2015 08:29

Het staat online :)

13-05-2015 20:59

Gracias, Jos! Top!

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.