6.5
Mikey Wiedijk geeft "Dynasty (2017) - Seizoen 2 " een 6.5.
Geschreven door Mikey Wiedijk op 3 juni 2019.
3
0

Dynasty (2017) - Seizoen 2

Het eerste seizoen eindigde met een geweldige cliffhanger, waardoor er weer een vol seizoen van 22 afleveringen gemaakt kon worden. Rijkdom is geluk, dat is absoluut niet het beeld wat we bij Dynasty krijgen. In plaats daarvan krijgen we weer een hoop drama te zien in dit seizoen.

In plaats daarvan krijgen we weer een hoop drama te zien in dit seizoen.

Het draait wederom om de rijke familie Carrington en hun problemen. Waar het verhaal in het eerste seizoen nieuw en spannend was., mis ik de spanning in het tweede seizoen, het is niet echt een boeiend vervolg. Het gehele tweede seizoen wist me eigenlijk niet te pakken, en daarom heb ik een paar keer getwijfeld om te stoppen met kijken. Aan het einde van het seizoen wordt dit wel steeds beter. Mede door het goede acteerwerk van Fallon Carrington (Elizabeth Gillies, Sex&Drugs&Rock&Roll) en Blake Carrington (Grant Show, Devious Maids) ben ik toch doorgegaan. De rollen van Sam Jones (Rafael de La Fuente, Empire), Kirby Anders (Maddison Brown, The Kettering Incident) en Michael Culhane (Robert Christopher Riley, Elementary) ontwikkelen ook in een positieve zin. Daarentegen komt Adam Carrington (Sam Underwood, Fear The Walking Dead) in de serie, die een zeer irritante rol speelt. Overigens heeft hij misschien wel één van de spannendste rollen uit de gehele serie.

Dynasty (2017)
© The CW

Omdat het seizoen 22 afleveringen telt kan ik eigenlijk moeilijk samenvatten wat er gebeurt zonder te spoileren. Laten we bij het vervolg hopen dat het een korter seizoen is. Zoals ik al eerder zei vind ik het vervolg niet echt boeiend, het verhaal is niet echt pakkend. Er gebeurt altijd wel iets interessants in een aflevering, maar bij een aflevering van drie kwartier is dat te weinig. Het acteerwerk van een gedeelte van de acteurs is matig te noemen. Je blijft toch kijken door het goede acteerwerk van bovenbeschreven acteurs, en omdat het drama toch ook wel vermakelijk is. Verwacht van dit seizoen dus geen hoogstandje, maar wel een vermakelijke serie. Toch is het wel knap dat ze wederom een geweldige cliffhanger aan het einde weten te creëren, waardoor je toch wel weer geïnteresseerd bent in een nieuw seizoen. Ik hoop dat ze een interessant vervolg kunnen schrijven, dat wel pakkend is elke aflevering.
Volg Dynasty (2017)
Catch 22
Catch 22