Chicago Fire

8.5 / 10
44 min
Actie, Drama
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
2
0
Bekijk stemmen

MijnSerie Podcast: Seizoen 2, aflevering 5

Hoe één serie het gevolg kan zijn van een hele franchise. Mandy bespreekt de betreffende series in de Serie van de maand.

Verder het nieuwsoverzicht van januari waarin we onder andere bespreken of we echt zitten te wachten op een serie over de geweldige film The Silence of the lambs, want of wij nu willen of niet, die komt er. En waarom krijgt Watchmen in vredesnaam geen vervolg? Verder krijg je een kleine tussenstand van de Serie van het jaar verkiezing! Kortom een bomvolle MijnSerie Podcast! Enjoy!
Stop even met series kijken om te luisteren naar de nieuwste Podcast.



De volgende aflevering van de MijnSerie Podcast is op zaterdag 29 februari 2020, maar voor die tijd eerst een special over de serie van het jaar verkiezing. Tot dan.

De MijnSerie Podcast is ook te beluisteren op Spotify en iTunes, abonneer je op één van deze twee, zo hoef je geen aflevering meer te missen.

Reacties, tips, op- of aanmerkingen zijn altijd welkom op e-mailadres; [email protected]
Vorige aflevering
Shut It Down
08x14
Leuk?
2
0
Bekijk stemmen

Reacties (6)

avatar_Marsnl
27 jan 2020 16:09 -
Helemaal niks over Ares ? De 1e nederlandse Netflix serie ?
Reageer
avatar_Roeman
27 jan 2020 16:10
Nee, deze maand niet. Maar we moeten beide de serie nog gaan kijken dus het zal vast wel een keer aan bod gaan komen.
Reageer
avatar_Marsnl
28 jan 2020 16:29
Ik vond het bagger. Sla maar over ;)
Reageer
avatar_DAVE2804
28 jan 2020 16:21 -
Ik luister op dit moment naar de podcast en het gaat erover dat de Chicago-series niet op een streamingdienst te zien zijn. Dit klopt niet helemaal, want in ieder geval de eerste vier seizoenen van Chicago Fire en Chicago P.D. zijn op Amazon Prime te zien. Er wordt ook een opmerking gemaakt over Supernatural. Ook deze is op Amazon Prime te zien (14 seizoenen waarvan de laatste uit 2019).
Reageer
avatar_Marsnl
28 jan 2020 16:30
Fact checking zou dan niet verkeerd zijn ????
Reageer
avatar_Roeman
28 jan 2020 17:35
Ik bedoelde eigenlijk de huidige seizoenen. Dat die niet te zien zijn, alleen via de bekende niet zo legale manier. Wellicht was dat niet helemaal duidelijk in ons verhaal excuus daarvoor. Maar in ieder geval bedankt voor het doorgeven op deze manier weten mensen, als ze eraan willen beginnen, waar ze kunnen kijken.
Reageer