7
Sandra Hutchison geeft "Beauty and the Beast - Seizoen 4 (DVD)" een 7.
Geschreven door Sandra Hutchison op 28 april 2018.
0
0

Beauty and the Beast - Seizoen 4 (DVD)

De misdaadserie Beauty and the Beast is gebaseerd op het eeuwenoude gelijknamige sprookje. Een fictief verhaal waarbij een mooie jonge vrouw oog in oog komt te staan met een angstaanjagend monster. In dit geval krijgt het verhaal een originele wending en speelt het tafereel zich af in het heden. De beauty is ditmaal de intelligente Catherine Chandler (Kristin Kreuk, Smallville) en de charismatische Vincent Keller (Jay Ryan, Terra Nova) is het monster. Vincent is een ex-soldaat met bovennatuurlijke krachten en Catharine (Cat) rechercheur moordzaken.

Beauty and the Beast
© The CW

Het vierde seizoen van Beauty and the Beast begint in Parijs, de stad van de liefde. Terwijl Cat en Vincent genieten van hun huwelijksreis stuiten hun vrienden in New York alweer op de eerste serieuze problemen. Een bekende blogger beweert bewijzen te hebben dat “het beest” bestaat en wil Vincent met alle geweld ontmaskeren. Net als in de eerdere seizoenen komt het verliefde stel ook in deze laatste 13 afleveringen telkens weer in een vergelijkbare lastige situatie terecht. Cat gaat dit keer noodgedwongen werken voor DHS, die vastberaden is om “het beest” te ontmaskeren. Het gevaar komt voor het tweetal steeds dichterbij, maar gelukkig staan ze er niet alleen voor.

Beauty and the Beast
© The CW

De liefhebbers van deze serie weten het al; deze reeks zit vol met hartverwarmende romantiek en spannende misdaden. Ook in dit afsluitende vierde seizoen kun je dit weer verwachten. Deze laatste afleveringen hebben dan ook niet veel nieuws te bieden, maar zijn voor de fans van deze reeks wel een mooie afsluiting van de serie. Al de vertrouwde hoofdpersonages zijn weer aanwezig, sommige rollen worden zelfs een stuk krachtiger dan voorheen neergezet. De chemie tussen Vincent en Cat is sterker dan ooit en de extreem romantische scènes, tussen deze prima acteurs, staan dan ook garant voor een paar aangename uurtjes zwijmelen.
Volg Beauty and the Beast
Au Revoir
Au Revoir