anonymous geeft "Ballers - Seizoen 3 (DVD)" een 6.
Geschreven door anonymous op 11 april 2018.
1
0

Ballers - Seizoen 3 (DVD)

Lekker voor tussendoor

Fuck! Dat woord wordt vaak gebruikt in deze serie. In de eerste twee seizoenen van Ballers hoorden we dit al vaak (en lag het er af en toe wat dik bovenop), maar in seizoen 3 gaat er nog even een schepje bovenop...
Ballers is een serie die je tussendoor kunt kijken. De korte afleveringen en het gemakkelijke verhaal maken dat je deze serie lekker wegkijkt. Een lekkere snack tussendoor.

[image-51583]

Seizoen 2 leek wat meer het persoonlijke verhaal van Spencer te laten zien, maar seizoen 3 gaat ineens een andere kant op. Spencer wil zich naast het managen van zijn sporters gaan bezighouden met de bouw van een nieuw football stadion in Las Vegas. In de wereld van de sport is dit nogal een uitdaging, omdat er veel verschillende belangen zijn en er veel geld mee gemoeid is. En met veel geld, bedoel ik VEEL geld. Beide zijn lastig te verkrijgen voor Spencer aangezien hij niet lekker in de groep ligt in de football wereld en dan voornamelijk bij de overkoepelende organisatie. En niet te vergeten, ondanks dat hij een zeer luxe leven leidt heeft hij weinig cashflow.

Deze uitdaging maakt het seizoen in eerste instantie wel interessant, kiest Spencer voor zijn eigen wens en ego (door het stadion erdoorheen te drukken, met alle gevolgen van dien) of gaat hij verder met zijn cliënten? Want deze twee combineren lijkt een lastige opgave... Na een aantal afleveringen blijft het verhaal wel een beetje hangen, de problemen stapelen zich op en dit begint wel een beetje vervelend te worden. Tevens komen verschillende onderdelen weer terug zoals het liefdesleven, de strijd tussen de Anderson broers wat voor de serie zelf niet veel toevoegt.

Het einde van het seizoen wordt mooi afgerond en het zou goed zijn als de makers het hierbij laten. Daarnaast staat er op de DVD niets extra's, daarom een 6 voor dit seizoen.
Volg Ballers
Players Only