Alcatraz

7.3 / 10
41 min
Misdaad
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Fox annuleert Alcatraz en The Finder, Touch krijgt nieuw seizoen

Goed en slecht nieuws van de Amerikaanse zender Fox. De zender annuleert de nieuwe series Alcatraz en The Finder maar vernieuwd de nieuwe serie Touch met in de hoofdrol Kiefer Sutherland.

Voor Alcatraz was het al een beetje bekend dat het niet terug zou keren voor een tweede seizoen. De laatste aflevering haalde slechts 4,7 miljoen kijkers dit terwijl de eerste aflevering 9,9 miljoen kijkers trok.

De meest recente aflevering van The Finder haalde 3,96 miljoen kijkers en de première haalde 5,45 miljoen kijkers.

De serie die wel vernieuwd is - Touch - haalde in de meest recente aflevering 6,84 miljoen kijkers 11% meer kijkers dan de aflevering ervoor. Het is natuurlijk nog steeds minder dan de 12,01 miljoen kijkers die naar de première keken. Uit hoeveel aflevering het tweede seizoen zal bestaan is nog niet bekend.
Vorige aflevering
Tommy Madsen
Tommy Madsen
01x13
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (10)

avatar_anonymous
10 mei 2012 10:50 -
Ik heb de eerste 4 afleveringen van Touch gezien. Tot nu toe een erg goede serie, alleen vraag ik mij af of het concept niet snel repetitief word. Ligt misschien ook een beetje aan de verdere uitwerking.
Reageer
avatar_anonymous
10 mei 2012 11:51 -
Nooooo, niet Alcatraz :(
Reageer
John Doe
Reno (gast)
10 mei 2012 11:54 -
Hoewel ik het normaal onbegrijpelijk vind dat series worden gecancelled, kan ik het nu in het geval van Alcatraz best begrijpen. De serie begon veelbelovend maar werd al snel ééntonig.
Reageer
avatar_anonymous
10 mei 2012 12:13 -
Note to self:
"'Touch' kijken'"
Reageer
avatar_anonymous
10 mei 2012 14:09 -
Alcatraz en the finder was niet heel onverwacht en vind ik niet mega erg.

Verlenging van Touch is wel mega goed nieuws! elke aflevering wordt alleen maar beter!
Reageer
avatar_antimidant
10 mei 2012 16:40 -
Verdorie....
Alcatraz was nu juist een heel erg spannende mooie serie.
Zeer naar dat het niet wordt vervolgd....
Reageer
avatar_anonymous
10 mei 2012 22:06 -
Alcatraz vind ik geen verassing, de serie was niet slecht, maar had nou net niet de spanningom te blijven hangen. Wanneer je een aflevering gemist zou hebben zou het voor het verhaal niet echt uitmaken en dat is jammer.
Wel zonde, dat er dan niet 1 of 2 afleveringen gemaakt worden om de serie af te ronden, dan hebben we i.i.g. niet voor niets gekeken.
Reageer
John Doe
Mick (gast)
11 mei 2012 13:58 -
Zonde, zonde, zonde! Na de serie Lost was Alcatraz een leuke opvolger. Jammer dat we nu niet meer te weten krijgen hoe het met het eiland zit :-(
Reageer
avatar_JanWillemK
11 mei 2012 19:35 -
Wat een stel mongolen. Kan er niet bij dat ze Alcatraz annuleren.. Belachelijk.
Reageer
John Doe
jeroen (gast)
25 jun 2012 21:45 -
Jammer dat Fox de series 'the finder' en Alcatraz gestopt heeft. Waaren beide vermakelijke series. Echt zonde van Alcatraz.
Reageer