666 Park Avenue

7.4 / 10
44 min
Horror
Volg deze serie
Bekijk trailer
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

666 Park Avenue komt naar Net5

Vanaf woensdag 24 april gaat Net5 de serie 666 Park Avenue uitzenden. Helaas heeft Net5 bij deze aankondiging nog niet bekend gemaakt op welk tijdstip ze het gaan uitzenden.

666 Park Avenue vertelt het verhaal van een jong stel dat een aanbod krijgt om één van de meest historische flatgebouwen in New York te beheren. Maar al snel gebeuren er bovennatuurlijke gebeurtenissen.

De serie die afgelopen november gecanceld werd door ABC, bestaat uit dertien afleveringen en er zijn rollen weggelegd voor Dave Annable (Brothers & Sisters), Rachael Taylor (Charlie's Angels), Robert Buckley (One Tree Hill), Terry O'Quinn (Lost) en Vanessa Williams (Ugly Betty).

1417
Vorige aflevering
Lazarus: Part 1
01x13
Leuk?
0
0
Bekijk stemmen

Reacties (11)

avatar_wichitavrijkom
12 apr 2013 12:23 -
Volgens mij geeft Net5 aan dat de serie om 20.30u uitgezonden zal worden hoor bij de tv aankondigingen... ;-)
Ben iig blij dat de show eindelijk naar Nederland komt! Kan ik hopelijk alsnog de laatste afleveringen gaan zien.
Reageer
avatar_ELSimpatico
12 apr 2013 13:21 -
Vind het wel slecht van net5 om een serie te kopen die al gecanceld is, terwijl er zoveel goede series bezig zijn die we hier ook niet op tv hebben. zelfde verhaal hebben ze met alcatraz, als ze zo door blijven gaan gaat het ze veel kijkers kosten in de toekomst met nieuwe series
Reageer
avatar_anonymous
12 apr 2013 16:09 -
Ze moeten de series vaak al inkopen voordat er ook maar een aflevering uitgezonden is in Amerika. Waarschijnlijk is dat met deze ook gebeurd en ook met Alcatraz. Dus zoveel kunnen ze er niet aan doen.
Reageer
avatar_wichitavrijkom
12 apr 2013 19:21 -
Ben het deels met je eens hoor inderdaad dat alsmaar die gecancelde series erg irritant zijn om te kijken... Maar aan de andere kant, ook in die series heb ik wel interesse dus gecanceld of niet het verdient air-time (de Amerikanen hebben het immers lang niet altijd juist wanneer ze een serie vroegtijdig cancelen). Enige wat ik wel vind is dat ze de series beter dan zomers kunnen uitzending in plaats van prime time op een populaire tv avond.
Reageer
avatar_JessicaD
12 apr 2013 21:38 -
Mij best dat ze gecancelde series uitzenden, maar ik vind het zonde dat ze gecancelde series met een cliffhanger/open einde uitzenden (gecancelde series met gesloten einde is geen probleem).
Reageer
avatar_wichitavrijkom
12 apr 2013 21:47 -
Vind het vooral ook jammer dat series die al eerder weten gecanceld te worden een open einde houden. Want soms is al halverwege het seizoen bekend dat er geen volgende gemaakt zal worden. Laat het schrijversteam dan nog eens bijeenkomen voor een beter einde zodat je de fans tevreden houd. Ik heb begrepen dat dit ook bij 666 Park Ave is gebeurt (al heb ik de laatste 3 afleveringen of zo dus niet gezien dus ik weet dit niet zeker).
Reageer
avatar_JessicaD
12 apr 2013 22:00 -
ja zoals ze bij last resort gedaan hebben. het verhaal zo aanpassen dat er een gesloten einde is.
Reageer
avatar_anonymous
13 apr 2013 15:39 -
Net5 is inderdaad veel bezig met gecancelde series kopen, missing, alcatraz en nu deze. maar heb deze eigenlijk nooit gezien. is hij de moeite waard?
Reageer
avatar_anonymous
13 apr 2013 16:38 -
Ja, inderdaad. Eerst Missing, dan Common Law en nu Alcatraz, als die afgelopen is beginnen ze met de serie Flashforward die Veronica 2 a 3 jaar geleden had uitgezonden. Mij maakt het niet uit of een serie gecancled is, als hij leuk klinkt of is dan blijf ik doorkijken (Common Law en Alcatraz). Missing begon goed maar zakte snel in. Over 666 Park Avenue waren de reacties mixed maar zie dat het gemiddeld net een voldoende staat. Ik ga het wel kijken en vooral om Vanessa Williams en Terry O'Quin weer te zien.
Reageer
avatar_JessicaD
13 apr 2013 17:14 -
Common Law is prima te zien. Dat heeft wel een gesloten einde, dat was misschien maar 1 seizoen, maar wel erg leuk en je krijgt antwoord op de vraag die het hele seizoen speelt.
Reageer
avatar_wichitavrijkom
13 apr 2013 17:31 -
Ik vond zelf 666 Park Ave oké... Niet geweldig maar wel aardig dus in mijn ogen wel de moeite waard om te proberen. Mits je van het griezelige/spannende/mysterieuze genre houdt.
Reageer