anonymous geeft "2 Broke Girls - Seizoen 3" een 8.5.
Geschreven door anonymous op 13 Maart 2015.
0
0

2 Broke Girls - Seizoen 3

2 Broke Girls is altijd al een van mijn favoriete series geweest. En net als een goede wijn wordt deze serie met de jaren beter en beter, en nóg grappiger.

2 Broke Girls gaat over Max Black (Kat Dennings, Thor) en Caroline Channing (Beth Behrs, Judy Greer Is the Best Friend). De meiden werken in een restaurant om rond te kunnen komen, maar het is hun droom om een succesvolle cupcakezaak te runnen. In seizoen 2 was te zien dat de meiden een schattige cupcakezaak begonnen, maar helaas ging deze failliet. In seizoen 3 laten de meiden zien dat ze niet bij de pakken neerzitten en een nieuwe zaak beginnen aan de achterkant van het restaurant waar ze in werken.

Net als in de voorgaande seizoenen zijn Caroline en Max het vaker met elkaar oneens dan eens. Zo is te zien dat Max in de derde aflevering een straatkat wil hebben, maar Caroline wil dat uiteraard niet.

Iets waar ik het vorige seizoen al op hoopte, maar in seizoen 3 werkelijkheid wordt, is een vriend voor Max! Eindelijk ontmoet Max haar wederhelft. Ook Caroline wordt verliefd, maar helaas niet op iemand die vrijgezel is. Caroline wordt verliefd op de getrouwde Nicolas, alleen weet ze dat in het begin niet. In aflevering 18, And the near death experience, zijn Caroline en Max bij Nicolas thuis, wanneer zijn vrouw ook thuis komt. Caroline en Max proberen zich te verstoppen voor zijn vrouw, maar dit gaat natuurlijk niet zonder schokken of stoten. Aflevering 18 was naar mijn idee de grappigste aflevering van het seizoen. Ik heb nog nooit zo hard gelachen.

Zoals ik had verwacht is het derde seizoen van 2 Broke Girls hilarisch. Alhoewel sommige onderwerpen van grappen in herhaling vallen, zoals seksgrappen, geintjes over de lente van Han Lee (Matthew Moy, No Strings Attached) of over de baas van Caroline en Max, ze blijven grappig. Tijdens het kijken van 2 Broke Girls moet ik iedere keer weer keihard lachen, maar in seizoen 3 liepen de tranen over mijn wangen en kreeg ik buikpijn van het lachen. Ook al maken de meiden soms grappen die niet door de beugel kunnen, blijf ik het leuk vinden.

Het enige aan de serie waar ik me soms aan kan storen zijn de überkorte en ontzettend strakke jurkjes van Sophie Kachinsky (Jennifer Coolidge, Legally Blonde). Als ik haar alleen al in zo’n strak jurkje zie, heb ik al het gevoel dat ik niet helemaal goed meer kan ademen. Maar ach, als ik heel eerlijk ben, past dat ook wel weer bij haar personage.
Volg 2 Broke Girls
And 2 Broke Girls: The Movie
And 2 Broke Girls: The Movie